Forum www.perkozzabojca.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 system Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Wprowadzone zmiany są:

Zajebiste
0%
 0%  [ 0 ]
Wspaniałe
100%
 100%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 3


Autor Wiadomość
Gerod
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 683 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:52, 19 Wrz 2010 Powrót do góry

chcę przedyskutować zmiany które na ostatniej sesji wprowadziliśmy w system. Chcę wiedzieć jak wam się z nimi grało, jak waszym zdaniem wpływają na "balans" gry itede itepe.
Dla przypomnienia lista wprowadzonych zmian;
- Obrażenia - za każdy sukces broń zadaje nie +1 a +(1/3 bazowych obrażeń)
- Rany - zamiast punktów żywotności każda postać ma "poziomy obrażeń" - od jej wytrzymałości zależy jak poważne są właśnie otrzymane obrażenia i tyle.
- Rzuty - Ta zmiana jak sądzę może wzbudzić najwięcej kontrowersji - zamiast rzutu k20 którego wynik ma być NIŻSZY od posiadanej bazy przyjmujemy że wynik rzutu k20 po dodaniu posiadanej bazy musi być WYŻSZY od założonego (wziętego z kosmosu przez mistrza gry.. czyli mnie) [poziomu trudności. Z zaznaczeniem na słowo WYŻSZY.

miałem rzucić własny komentarz ale wstrzymam się żeby usłyszeć co wy o tym sądzicie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Thrillidan
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 404 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:31, 19 Wrz 2010 Powrót do góry

Moim zdaniem pomysł z obrażeniami jest niezły dużo przyśpieszy walkę i sprawi że gra będzie szybsza -> dynamiczniej = miodniej.
Jeśli chodzi o poziomy obrażeń myślę że sprawa może wyglądać dużo gorzej bo ze zwiększeniem obrażeń składa się to na naprawdę duże zwiększenie śmiertelności ale pomysł jest godny przetestowania. Boję się że walki mogą stać się za szybkie w tym wypadku Mruga Ale po przetestowaniu ( gdy wszyscy gracze już zginą w pierwszej strzelaninie Mruga ) spokojnie można się zastanowić który z dwóch pierwszych pomysłów lepiej się sprawdza ewentualnie czy jednak ktoś przeżył i mogą działać razem.

Pomysł z rzutami definitywnie popieram dzięki temu szanse na spapranie banalnych sytuacji będzie mniejsze ( ale wciąż szansa będzie istniała bo reguła jedynki zostaje ) nie będzie już sytuacji w której mając wysoki poziom umiejki coś się chrzani bo albo wynik był za wysoki albo za niski i niedostateczna ilość sukcesów xP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boori
BORYS
BORYS



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:26, 19 Wrz 2010 Powrót do góry

Zmiany w systemie:

1. z poziomami trudności - narzekałeś na dziwaczne sytuacje w Arkonie w zw. z używaniem kosci K20 - tutaj moze być podobnie.

2. Zwiększenie obrażeń przekłada sięgł. na nas- przeciwnicy często gęsto(bye nie powiedzieć częsciej nież rzadziej) nie zwracają uwagi na urwane kończyny - to gł. MY odczuwamy ilosć punktów obrażeń różnych broni.

3.Większosć systemów wymaga wyrzucenia wyniku "wyższego bądź równego do wymaganego poziomu trudności" - i tego sugeruję się trzymać.

Waldi - tera ty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zarkimov
Administrator
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 976 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:47, 24 Wrz 2010 Powrót do góry

Hmm... Po dzisiejszej sesji dochodzę do wniosku że system rzutów jest dobry ale jednak jeśli chodzi o system obrażeń no cóż mi wiele nie zrobił ale reszta jednak proponował bym lekko to zmodyfikować faktem jest że spowodowało by to że ciężej będzie ubić wroga ale i wróg miał by ciężej ubić nas a i co do dzisiejszej sesji i co do rzutów jednak jestem za tym by po wyrzuceniu 20 na kości dać dodatkowy rzut który będzie sumował się z dotychczasowym wynikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)