Forum www.perkozzabojca.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 negocjacje - komentarze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Gerod
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 683 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:50, 27 Lut 2010 Powrót do góry

Ściągnąłem podręcznik i skonfrontowałem podane powyżej liczby ze średnimi płacami opisanymi w książce. w związku z czym zmieniam dwa założenia. Po pierwsze - 1 feniks jest wart ( w przeliczeniu na "nasze" ) około stu złotych. Po drugie - jeden punkt z systemu full thrusta jest wart nie milion a dziesięć tysięcy feniksów. w związku z czym

Wyciąg kosztów z datakarty.
Naprawa napędu - 160 tysięcy feniksów ( wartość rynkowa nieuszkodzonych - 300 tysięcy )
Naprawa uszkodzeń kadłuba - 70 tysięcy feniksów ( wartość rynkowa całego kadłuba - 300 tysięcy )
koszt wszelkiego rodzaju pomniejszych napraw - około 100 tysięcy
Koszt wynajęcia doku w stoczni grawitacyjnej - 5 tysięcy feniksów za dzień
Przewidywany czas napraw - około 30 dni.
Minimalna suma niezbędna do dokonania napraw - 380 tysięcy feniksów ( jest to suma absolutnie niezbędna, rozsądny rachunek to około 500 tysięcy.)

oraz

prom orbitalny - około 1500 feniksów
Transportowiec orbitalny - około 6 tysięcy feniksów
Jacht - około 130 tysięcy feniksów.

W związku ze zmianą proszę Mateusza o edytowanie swojego postu ( chyba tylko on odwoływał się w swoim tekście bezpośrednio do tych liczb. )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boori
BORYS
BORYS



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:28, 28 Lut 2010 Powrót do góry

nareszcie są to wartości, których uzyskanie można choćby zacząć sobie wyobrażać ;_;.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gerod
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 683 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:50, 09 Mar 2010 Powrót do góry

Dzielę się z wami moją orgazmiczną radością - odzyskałem podręczniki do gasniaków! Ahhaa!!
I jednocześnie pytam Dorotę - cóż niby mam zrobić z Twoim postem, hmm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gerod
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 683 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:32, 12 Mar 2010 Powrót do góry

Kontrakt Dyspozycyjny - Umowa podpisywana pomiędzy właścicielem statku a osobą lub organizacją w trzech kopiach ( jedna dla armatora, druga dla korzystającego i trzecia dla szarych twarzy ). Podpisana oznacza że Osoba lub organizacja ma prawo do określonego czasu w roku ( zazwyczaj 30 dni ) w trakcie którego jednostka z umowy będzie "do dyspozycji". Organizacja lub osoba nie musi za te trzydzieści dni płacić choć jest zobowiązana do pokrycia kosztów związanych z wypełnianymi zadaniami. W wypadku przekroczenia 30 dni Armatorowi należy się zapłata W wysokości zależnej od rodzaju wykonywanych zadań. Umowa oznacza także że osoba lub organizacja mają pierwszeństwo w sprawach związanych z wynajmowaniem wyżej wymienionego statku.
Dotrzymania umowy pilnuje gildia szarych twarzy i za złamanie warunków potrafi wyciągnąć bardzo niemiłe konsekwencje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)